לוח הודעות

ישיבת שעלבים מסיימת שנה בסחנה!

לקראת סוף השנה הישיבה נסעה ליום כיף בסחנה! יצאנו בשעות הצהריים לצפון והגענו לסחנה שחיכה רק לנו! אכלנו, נהננו, צחקנו והתרטבנו ובשעות הערב חזרנו לישיבה עייפים אך מרוצים:) מוזמנים להנות מהתמונות ולהרגיש קצת מהחגיגה שהייתה!

ריקוד דגלים בירושלים!

כמיטב המסורת, ביום ירושלים נסענו לריקוד הדגלים שמתקיים בכל שנה בעיר הבירה שלנו, ירושלים! רקדנו, קפצנו ושמחנו בשמחתה של ירושלים, קינחנו את הערב עם שווארמות בגן העצמאות.

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בישיבת שעלבים

פתחנו את אירועי יום הזיכרון בטקס מושקע ועוצמתי בהובלת השישית, שמענו סיפורים על נופלים והדלקת נרות לזכרם. למחרת נסענו לבית הקברות הצבאי ברמלה שבו השתתפנו בטקס הזיכרון הממלכתי לאחר סיומו הלכנו לבית כנסת שם שמענו דברים לזכרו של החייל שרון שיטובי הי"ד מפי אביו שמואל שיטובי.

טקס הוקרה לעובדי הישיבה

לכבוד יום המעשים הטובים התכנסנו כולם להוקיר ולהודות לעובדי הניקיון, התחזוקה, המנהלה, המטבח על עבודתם ועשייתם במשך כל השנה! תודה ענקית.

טיול שנתי מטורף בהרי אילת!

טיול שנתי הוא זמן לחוות את הארץ באופן מיוחד, ולחוות זאת ביחד, כל הישיבה.
מלונות ואכסניות זה טוב לזמנים אחרים.
לכן, לטיול שנתי אנו יוצאים למסע נודד. מתחילים בנקודה מסוימת, ובסיום המסלול מקימים מחנה לילה בשטח. משם בבוקר יוצאים אל המשך המסלול.
השנה יצאנו להרי אילת. יצאנו ב4:30 לפנות בוקר משעלבים, עצרנו לתפילת שחרית בישיבת מצפה רמון ומשם המשכנו לאילת.
את היום הראשון התחלנו בפאתי העיר בנחל נטפים ומשם עלינו להר ידידיה במסלול אתגרי מלא בעליות וביתדות. בסיום המסלול הגענו אל קניון שחורת, למחנה הלילה. שם חיכו לנו סירי מרק חם, קוסקוס, ופריסה מתוקה. הקמנו אוהלים אישיים בנוסף לאוהל גדול. היו רוחות מטורפות! את ארוחת הערב הכנו בעצמנו, במנגלים מפנקים. לאחר מכן קיבלנו הדרכה מדהימה באסטרונומיה מלווה בציוד טלסקופי מקצועי. היה מחכים ומדהים.
בלילה היה קפוא, אבל מרוב עייפות לא הפריע לנו….
קמנו בבוקר לתפילה ב7:00, קיפול מחנה וארוחת בוקר מפנקת (כריות עם חלב…מה שלא מקבלים ביום יום בישיבה מקבלים בטיול, איזה כיף!)
משם המשכנו במסלול הנודד שלנו, אל עבר נחל אמיר, מעלה עמרם והעמק הנעלם…. אם ביום הראשון הייתה עלייה מטורפת אין לנו מילים לתאר את העלייה של היום השני, אבל לכל האתגר הזה היה תגמול מדהים בדמות נוף מרהיב ביופיו מפסגת הר עמרם, אין דברים כאלה!
גם פה בסיום המסלול חיכה לנו מרק חם וכיבוד.
משם עלינו על האוטובוסים, לראשונה מאז הנסיעה הלוך, ונסענו לעיר אילת. התיישבנו באום רשרש, אנדרטת דגל הדיו, ושם קיבלנו הדרכה על האירוע ההיסטורי של כיבוש אילת. טיול שנתי זה גם תוכן חשוב. שם קיבלנו ארוחת ערב חמה שהגיעה מהישיבה בשעלבים (היא באמת הגיעה חמה!)
לאחר מכן עשינו סיור קצר בטיילת, עלינו לאוטובוסים, ונסענו לקיבוץ אליפז למחנה הלילה השני, מאהל גדול ומחומם (5 כוכבים יחסית ללילה הראשון בקניון שחורת)
אם למישהו לא הספיק האוכל, אז שוב עשינו מרק, מנגל לילי ועוד פינוקים.
בבוקר של היום השלישי, עלינו על האוטובוסים לאילת, אחרי יומיים מאתגרים ומשמעותיים, הגיע הזמן לקצת חוף. סגרנו חוף פרטי עם אטרקציות ימיות – סירות טורנדו, קייקים, סאפים וכדור עף חופים. היה כיף בלתי רגיל!
לצהריים קיבלנו פיצות, ומשם נסענו אל אתר הדיונות חולות כסוי, לרוץ, להתגלש ולהשתובב בחול הרך והמדברי (סליחה אבא ואמא על החול בנעליים)
חזרנו בשעות הערב לשעלבים סחוטים ומלאי חוויות משמעותיות שיילכו איתנו לכל החיים.

שירת העשבים בישיבת שעלבים – לכל אחד ניגון מיוחד משלו

התאספנו כל ישיבת שעלבים, תלמידים, מורים ור"מים, לשיר יחדיו את שירת העשבים לרגל ט"ו בשבט.
כולנו גם רועים וגם עשבים, לומדים ומלמדים, משפיעים ומקבלים אוצרות של מידות וטוב מהאחר, בין תלמיד לתלמיד, בין תלמיד לרבו ובין רב לתלמידו.

ערב אמהות ובנים מרגש! תמונות ופירוט בעמוד:)

ביום ראשון הישיבה התיכונית התכנסה לערב אמהות ובנים מדהים ומרגש!
במהלך הערב צפינו ב"קשר או קצר" מופע ייחודי העוסק בקשר שבין הורים לילד. המופע כלל הצגה, שיח עמוק ושירה משותפת עוצמתית.
היה ערב משמעותי ומעורר חשיבה על קשר בין ילד לאמא והתגובות הטובות לא איחרו לבוא מהאמהות ומהתלמידים גם יחד😊
תודה גדולה לאימהות הרבות שבאו!

ערב אבות ובנים מרשים ומרומם לקראת יום כיפור.

לקראת יום כיפור התכנסנו אבות ובנים לערב לימוד מרומם. בתחילת הערב נפגשו ההורים כל אחד בכיתת בנו לשיח חינוכי עם הר"מ ולאחר מכן ניגשנו לארוחת ערב קלה:) משם המשכנו לבית המדרש ללימוד של אב ובן בנושא "אמונה בתלמיד" הלימוד היה חזק ונגע בנקודות עמוקות בקשר שבין הורה לבן. את הדף סיכם הרב יחיאל רחמים. מיד לאחר סיום הלימוד התכבדנו בנוכחותו של הרב חיים נבון שהציג בפנינו את הקושי שבחזרה בתשובה ופתרונות שיקלו על כך, היה מרתק!
בסוף האירוע חולק שי, קישוט לסוכה שבצידו מבצע לחג הסוכות.
היה ערב מרשים ועוצמתי, תודה להורים הרבים שהגיעו. גמר חתימה טובה:)
לפניכם תמונות שתרגישו קצת ממה שהיה במפגש.

ערב אבות ובנים

לפני היציאה לחופשת סוכות התקיים ערב אבות ובנים ושיחה של הרב יוני לביא. ב"ה היה לימוד פורה ועוצמתי. חג שמח!
לחץ על "קרא עוד" כדי לראות עוד תמונות.