יתו"ש- מי אנחנו?

יתו"ש- העיתון של הישיבה!

מאז ומתמיד יצאו לאור בישיבה עיתונים שונים, רובם היו עיתונים מחזוריים שלא החזיקו מעמד יותר משנה.

לפני כשלוש שנים, החלו אורי נייהוז ומרדכי קדמון בכתיבת עיתון, מהלך שתפס תאוצה ככל שעבר הזמן.

כחלק ממטרה לשיפור פני הישיבה ולהעלות את הרמה הישיבתית יזם הרב ליבנה יחד איתם הוצאה לאור של עיתון ישיבתי, איכותי, קבוע, שישמור על רצף וקביעות ויהיה מיודע לכל המחזורים שבישיבה. הרב אלחנן שלימים נהיה נשיא העיתון, הציב רף גבוה מאוד למטרת העיתון ולתוכן שייכתב בו, הוא פנה לכמה

 תלמידים שיכלו להוציא את העיתון בדרך קבע ויהיו העורכים הראשיים שלו, אותם תלמידים זה אנחנו.

לקחנו מהרב אלחנן את האחריות בכתיבת העיתון ומאז בכל שבת ישיבה אנו מוציאים לאור עיתון איכותי וגדוש, מלא בתוכן מעניין ואקטואלי. מאז כבר יצאו 26 גיליונות, והיד עוד נטויה!

בכל גיליון השתפרנו והשתכללנו. בנוסף גם התחלנו להדפיס מוסף תורני – "נשמה יתרה" שבו מופיעים דברי תורה, וורטים, הלכות, דברי חסידות, הילולות וכו'… 

כדי שנוכל להמשיך לפתח את העיתון, לשכלל אותו ולהעלות את הרמה, אנו קוראים לכם לקחת חלק בעשיית העיתון. אנו קוראים לכם להצטרף לצוות הכתבים האיכות שהולך ומתרחב, ולקחת חלק בעיתון שיוצא מידי שבת ישיבה. אנו דרושים לאנשים מקוריים, יוצרים כישרוניים ובעלי רמת כתיבה שיצטרפו אלינו למהלך המהפכני שאנחנו מחוללים בישיבה.

עם הצטרפותך לעיתון תוכל לכתוב טור קבוע או לעשות כתבות, לערוך סקרים או לסקר בעבורינו אירועים משמעותיים. ככל שיעבור הזמן ותתמיד ותשתפר כך גם ישתדרג מעמדך בצוות העיתון ואף תוכל להיות חלק מצוות ההנהלה והעריכה.

מוזמן להצטרף אלינו!

זה המקום להודות לעורכי יתוש לדורותיהם אורי ניוז,מרדכי קדמון ואיתן אורנשטיין על הדאגה לעיתון לאורך כל הדרך!

ובהצלחה לעורך יתוש לשנת תש"פ דן פלדמן!